به نام خدا
سال نو ، از آغوش مطهر خداوند فرا میرسد
وقلب من نیایش می کند:
خدایا! مرا متبرک کن
تا که هر روز در راه رسیدن به «تو» گام بر دارم
همکاران گرامی سال نو مبارک
.
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۰ ساعت 11:2 توسط گروه شیمی استان
|